Στις 12 Νοεμβρίου 2005 έλαβε χώρα το “A Real Day” event. Ακολουθεί το debriefing:
Ώρα 05:45 τοπική (03:45Z)
Το ελληνικό FIR έχει ήδη ανοίξει και οι πρώτες πτήσεις παίρνουν τις τελευταίες πληροφορίες από το επιχειρησιακό κέντρο (OperatingControlCenterOCC). Toevent της Ολυμπιακής Αεροπορίας Virtual με τίτλο Μία Πραγματική Ημέρα (ARealDay) έχει ήδη ξεκινήσει με τις πρώτες πρωινές για Μυτιλήνη, Μύκονο, και Λάρνακα. Η προσέγγιση των Αθηνών (Εμ. Στεφανάκης) σε συνεργασία με το OCC (Στ.Τσαγκαράτος) και το Control Αθηνών (Κ.Σιδέρης) βοηθούν τις πτήσεις να φτάσουν ontime στον προορισμό τους. Το OCC έχει ήδη ειδοποιηθεί για την ώρα άφιξης των αεροσκαφών έτσι ώστε να μπορέσει με την σειρά του να οργανώσει τα επόμενα δρομολόγια. Σιγά σιγά ξένες πτήσεις εμπλουτίζουν τον εναέριο χώρο και όλα αυτά ενώ το ρολόι δεν έχει δείξει 07:00 τοπική.
Αυτή θα ήταν η περιγραφή μου αν κάποιος μου ζητούσε να περιγράψω κάποιες στιγμές από το event. Το να ξεκινάς μία πτήση 06:00 το πρωί (ώρα που ξεκινάει και η πραγματική πτήση) σε κάνει να αισθάνεσαι πιο πολύ την πραγματικότητα και δεν είναι ψέμα όταν λέω πως στην Μυτιλήνη ενώ επιβιβάζονταν οι επιβάτες αισθάνθηκα πως μύριζα την πρωινή δροσιά. Όταν δε ξημέρωσε είχα το ίδιο συναίσθημα που έχει κάποιος όταν από την νύχτα περνά στο φως της ημέρας.
Στο event της OAV έλαβαν μέρος με το callsignOAV τριάντα δύο πιλότοι και εκτέλεσαν ενενήντα δύο πτήσεις σε διάφορες περιοχές της Ελλάδος ή ακόμα και εξωτερικού. Σε αυτήν την λίστα πρέπει να προσθέσω και κάποιους πιλότους που πέταξαν μαζί μας με δικό τους callsign υπολογίζοντας έτσι των αριθμό των πιλότων σε ενενήντα έξι. Σημειώνω εδώ πως μέσα σε αυτούς που πέταξαν σαν OAV υπήρχαν αρκετοί πιλότοι που πετούσαν σε άλλες αεροπορικές εταιρείες – ελληνικές και ξένες – και τους οποίους ευχαριστώ που μας έκαναν την τιμή να πετάξουν μαζί μας.
Μεγάλη ήταν και η προσέλευση των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας αφού για να μείνει επανδρωμένη η περιοχή των Αθηνών χρειάσθηκαν τουλάχιστον δεκαέξι άτομα κρατώντας την περιοχή ανοιχτεί από το πρωί 06:00 τοπική (04:00Z) μέχρι το βράδυ 24:00 τοπική (22:00Z).
Ο πιλότος που εκτέλεσε τις περισσότερες πτήσεις και κατά συνέπεια ο πιλότος που θα βραβευθεί από την Ολυμπιακή Αεροπορία Virtual είναι ο Νανούρης Γιάννης (862136) με επτά πτήσεις με δεύτερο τον Βέρνικο Βασίλη (913921) με έξη πτήσεις. Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε αναλυτικά τον αριθμό πτήσεων ανά πιλότο:
Μέσα από αυτό το event πιστεύω πως δόθηκε η ευκαιρία σε αρκετούς πιλότους που έλαβαν μέρος να νοιώσουν ποιο κοντά στα συναισθήματα που νοιώθει ένα πραγματικός πιλότος κάποιας εταιρείας. Δουλεία του OCC από την άλλη ήταν με το δυναμικό που είχε να εκτελέσει τον μεγαλύτερο αριθμό πτήσεων κρατώντας τις μικρότερες δυνατές καθυστερήσεις πράγμα που πιστεύουμε πως επιτευχθεί ως ένα βαθμό.
Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους αυτούς που μας βοήθησαν να κάνουμε πραγματικότητα αυτό το event και ειδικά τους
- Στάθη Τσαγκαράτο που μας βοήθησε στο να καταλάβουμε τι σημαίνει OCC
- Γιάννη Νανούρη που εκτός των πτήσεων που έκανε άνοιξε και OCC και παρά όλα αυτά έκανε τις περισσότερες πτήσεις (δηλαδή αλλιώς πόσα σκέλη θα έκανες Γιάννη;).
- Αγγελόπουλο Θεόδωρο που ενώ για αλλού ξεκίνησε έκανε πέντε σκέλη σε λιγότερο από τέσσερις ώρες βοηθώντας έτσι το OCC να «βγάλει» περισσότερες πτήσεις.
- Όλους τους controllers που άνοιξαν positions εκείνη την ημέρα και που χωρίς αυτούς δεν θα είχε γίνει καν το event. Ειδικές βέβαια ευχαριστίες αξίζουν και στους Κ.Σιδέρη και Εμ.Στεφανάκη που άνοιξαν τα positions από τις 06:00 τοπική (04:00Z)
Με τις θερμότερες ευχές μας
Olympic Airways Virtual Management